Tuesday, July 6
Липневі маніпуляції в одеських медіа — джинса, ретрансляція фейків та регіоналістика
На початку липня в одеському медіапросторі збільшилася кількість прихованої комерційної та політичної реклами у порівнянні з попереднім моніторинговим періодом. Протягом тижня зафіксовано 24 повідомлення з ознаками джинси. З них 6 новин стосувалися політиків. Лідерами із розповсюдження прихованої політичної реклами цього тижня, стали народні депутати з Одещини Тетяна Плачкова (ОПЗЖ), Артем Дмитрук (Слуга народу), Антон Кісе (За майбутнє), Анатолій Урбанський (За майбутнє). Зафіксовані подібні повідомлення й від місцевих політиків Сергія Ківалова та Юрія Дімчогло. Серед різноманіття комерційної прихованої реклами зафіксовані кілька повідомлень й від місцевих навчальних закладів — розпочалася вступна кампанія.
Інформаційно-аналітичний сайт informer.od.ua є медійним проектом ГО "Інститут політичної інформації".