До тих, хто відкрито розмістив свої редполітики, належить онлайн-ЗМІ
048. Редакція видання окремо
розмістила цей документ на своєму новинному сайті й чітко прописала принципи роботи та критерії розміщення матеріалів, вимоги до джерел інформації, наданих коментарів та записів інтерв'ю тощо. Таким чином,
048 стало єдиним одеським медіа, яке спромоглося чітко окреслити стандарти своєї роботи.
Усі інші досліджувані одеські медіа в основному розмістили декілька абзаців-візитівок, які здебільшого містять загальні твердження. Так, редакція онлайн-ЗМІ
Думська у розділі "Реклама" коротко прописала свою історію, основні метрики та ціни на рекламні послуги. Також є невелике відео про те, чим займається видання, та який відеоконтент воно виробляє.
Одеса.Онлайн в
розділі "Про нас" дуже коротко поміж іншого констатує, що в них "працює команда журналістів, готових у будь-який час дня і ночі вирушити на місце подій". Так само сайт видання
УСІ у
розділі "Контакти" містить короткий абзац про роботу ЗМІ, який, втім, ніяк не виокремлює це видання та не відрізняє його від інших. Те саме можна сказати й про медіа
Пушкінська, на головній сторінці якого в самому низу прописано дрібним шрифтом, що воно є "міським новинним порталом", не забувши додатково уточнити про специфіку розміщення матеріалів на платній основі. На сайті видання
Топор взагалі
вказано, що "у своїй роботі наші кореспонденти дотримуються виключно редакційної політики". Але самої реакційної політики на сайті знайти не вдалося.
Онлайн-видання
Бессарабія інформ, хоч і не має оприлюдненої редакційної політики, все ж може "похизуватися" тим, що
розмістило інформацію про свою редакцію: імена журналістів та їх посади. Також на цій же сторінці видання розмістило невеликий розділ "Правила сайту".
Три інші досліджувані ЗМІ
Таймер,
Одесит.юа,
Одеса-медіа не містять на своїх вебсторінках будь-яких даних про наявну редакційну політику цих медіа.