Такі висновки можна зробити після аналізу даних, які були отримані в результаті щотижневого моніторингу одеського інформаційного простору командою проєкту "
Infocrime Одеса" за підтримки британського фонду Thompson Reuters, у партнерстві з Інститутом масової інформації.*
З 05 по 09 липня було проаналізовано 1331 повідомлень в 14 місцевих медіа, 226 дописів у їхніх Телеграм-каналах та 35 постів у Фейсбуці 6 місцевих політиків, активних у соціальних мережах. В 47 матеріалах (3.5% від усіх проаналізованих) виявлені маніпуляції.
Основними маніпуляціями цього разу стали публікації з ознаками комерційної джинси та заголовки, що не відповідають дійсності (85% від усіх публікацій із порушенням журналістських стандартів). Також були зафіксовані статті з елементами
сексизму,
мови ворожнечі та
російської пропаганди.