«Упродовж тривалого часу Лодзь розвивалася і здобувала собі славу як потужний промисловий центр, і коли епоха промислу раптом пішла на спад, постало питання: що далі? І власне те, що могло означати крах, Лодзь зуміла повернути на позитив. Колишні промислові підприємства, фабрики і заводи, замість стояти пусткою, перетворилися на центри освіти і науки, відпочинку, розваг і дозвілля. І це стало притягальним магнітом для мандрівників з різних країн світу, поштовхом для бізнес-туризму. Лодзь змінюється невпізнанно, оновлюється просто на очах, термін «ревіталізація» став її візитною карткою. І це, власне, той досвід, який би міг придатися українським містам. Добрий й успішний приклад того, як з потенційно депресивної зони вибудувати життєдайний перспективний простір», - вважає прес-менеджерка і фахівчиня з PR Закордонного осередку Польської Туристичної Організації в Києві Юлія Косинська.