«Спільнота громадських організацій, які лобіюють розвиток велотранспорту в Україні і відповідні зміни до законодавства, досить активна і дружна, - говорить голова БАРР Тетяна Лебухорська. – Поки не все, що ми хочемо, може бути втілено в рамках діючого законодавства, потрібно напрацьовувати стратегічні документи. Але ми вже створили таку спільноту як «Українська велосипедна мережа». Від Одеси до неї, наприклад, входить «Velovektor». Є ще, здається, «Молода громада», яка опікується не так містом як областю, ОТГ. Адже велосипед по селах - дуже популярний вид транспорту – швидкий і бюджетний. Пам`ятаю, що на наших кемпах був представник міської влади Рені, а потім вони у себе в місті проводили Європейський тиждень мобільності (цей щорічний захід відбувається у вересні, і в ньому беруть участь представники понад двох тисяч населених пунктів Європи). Взагалі ми під час тренінгів дали дуже багато базової ґрунтовної інформації для організації подібних заходів».
Звичайно, порівнювати Одесу та Чернівці важкувато, хоча архітектура історичних центрів дуже подібна. Навіть Одеську Оперу та Чернівецький музично-драматичний театр проектувала та сама австрійська фірма. Почувши десь на вулиці: «Та вона не може вийти на балкон, бо завалиться!» - відчуваєш себе практично вдома. Та коли на смартфон прийде повідомлення: «В центрі великі затори, можлива затримка до 11 хвилин», справжній одесит лише заздрісно посміхнеться. Так, в нас майже в чотири рази більше населення. І якщо Чернівці – одне з найбільш екологічно чистих міст України, то в Одесі чистота повітря викликає великі питання. Але ж зрештою – в кожного міста та регіону є свої особливості, просто їх потрібно враховувати.