Представники «Грантового офісу» зазначають, що цей конкурс не схожий на ті, на які вони подавали заявки раніше. Під час роботи отримували багато порад, що допомогло зробити проект ефективнішим. Впровадження додатку – лише початок і є лише технічною частиною. Велику увагу надаватимуть комунікації, розробці маркетингових планів. Багато роботи очікується з цільовою аудиторію щоб побачити, яким одесити хочуть представити своє рідне місто, що цікаво мандрівникам. Головна ідея – об'єднати потреби жителів міста та туристів.
Найближчим часом з'явиться додаток для смартфону, де будуть представлені нестандартні туристичні маршрути. Його творці розраховують на те, що це буде основний додаток для тих, хто збирається навідати Одесу. Кожен зможе безкоштовно завантажити свого персонального гіда згідно своїх інтересів. Проект спрямований на популяризацію Одеси, привернення уваги до її цікавинок.
Кожен мандрівник, приїжджаючи до нового міста, шукає шукає якісь особливості, що підійдуть його потребам. Не завжди ця інформація співпадає з тим, що публікується в офіційних путівниках та туристичних ресурсах. Може скластися ситуація, що потенційний турист взагалі не поїде до Одеси, вважаючи що там немає нічого цікавого. Або, приїхавши, лишиться невдоволеним, банально не володіючи даними про дозвілля, яке могло б йому підійти.