Тенденційно виглядає постійна присутність у міжвиборчому інформаційному просторі новин від представників політичної партії "Наш край". Відзначимо, що Одещина була і залишається цільовим регіоном для цієї політичної сили. Дещо зменшилася кількість комерційної джинси. Цього тижня виявлено 21 повідомлення з ознаками прихованої замовності (попередньо було виявлено 34 випадки). Це можна пояснити початком періоду літніх відпусток та, відповідно, зменшенням ділової активності.
Такі висновки можна зробити після аналізу даних, які були отримані в результаті щотижневого моніторингу одеського інформаційного простору командою проєкту "
Infocrime Одеса" за підтримки британського фонду Thompson Reuters, у партнерстві з Інститутом масової інформації.*
З 12 по 17 липня було проаналізовано 1303 повідомлень в 14 місцевих медіа, 186 дописів у їхніх Телеграм-каналах та 52 постів у Фейсбуці 6 місцевих політиків, активних у соціальних мережах. В 48 матеріалах (3.2% від усіх проаналізованих) виявлені маніпуляції.
Основними маніпуляціями цього разу стали публікації з ознаками комерційної джинси та політика (85% від усіх публікацій із порушенням журналістських стандартів). Також були зафіксовані статті з елементами сексизму, мови ворожнечі та використанням неперевіреної інформації.