Завдяки подібним заходам, в небайдужих громадян з'являється можливість більше дізнатися про українські вина і докласти зусиль, спрямованих на популяризацію та просування бренду "українське вино", на створення винної візитки України, на інтеграцію України в світове співтовариство у цій галузі. Так, наприклад, за підсумками фестивалю вже у вересні портфель українських вин буде представлений на дегустації в Лондоні. Цей факт черговий раз підтверджує, що українська виноробна галузь має майбутнє в умовах євроінтеграції та реформ промислової галузі.
Згідно Угоди Україна-ЄС в 2026 році виноробну галузь
очікують зміни, виробники вина ставляться до них, загалом, позитивно. Вони вже зараз готуються до майбутніх інновацій і готові виконати вимоги Угоди про зону вільної торгівлі з ЄС, зокрема з переходу на нові найменування продукції, після завершення перехідного періоду, тобто після 2026 року.