Активізувалася політична сила "За майбутнє", активістки якої
пройшли триденний "інтенсив", про що чомусь повинні були дізнатися одеські читачі.
Провела свій медіафорум й партія "Слуга народу", про що написали деякі одеські медіа. Але повідомлення про цей захід, як і інші численні по всій країні в регіональних ЗМІ, мають ознаки прихованої реклами. В ході моніторингу виявлений
один приклад чорного піару.
Такі висновки можна зробити після аналізу даних, які були отримані в результаті щотижневого моніторингу одеського інформаційного простору командою проєкту "Infocrime Одеса" за підтримки британського фонду Thompson Reuters, у партнерстві з Інститутом масової інформації.*
З 14 по 18 червня було проаналізовано 1405 повідомлень в 14 місцевих медіа, 241 допис у їхніх Телеграм-каналах та 37 постів у Фейсбуці 6 місцевих політиків, активних у соціальних мережах. В 40 матеріалах (2.4% від усіх проаналізованих) виявлені маніпуляції.
Основною темою маніпуляцій, крім комерційної джинси, стала політика (25% від усіх новин з порушеннями стандартів). Зафіксовані також перебільшення та неточності у новинах, пов'язаних з коронавірусом, соціалкою та економікою. У своїх дописах у Фейсбуці деякі політики проявили
сексизм та
гомофобію. Протягом моніторингового періоду фейки не були виявлені.