В одеських медіа в черговий раз приховано себе "піарили" представники партії «Наш край»
Сергій Шахов (
1,
2) та
Олександр Мазурчак (рекламна кампанія триває з початку літа 2021 року),
Тетяна Плачкова (нардепка від ОПЗЖ),
Олексій Лєонов (нардеп від Слуги народу),
Сергій Ківалов (Морська партія України) та депутати ЄС Подільської міської ради (
1,
2). Загалом виявлена прихована комерційна та політична реклама становить 68% від загальної кількості маніпуляцій цього тижня.
Такі висновки можна зробити після аналізу даних, які були отримані в результаті щотижневого моніторингу одеського інформаційного простору командою проєкту "
Infocrime Одеса" за підтримки британського фонду Thompson Reuters, у партнерстві з Інститутом масової інформації.*
З 4 по 8 жовтня було проаналізовано 1331 повідомлення в 14 місцевих медіа, 210 дописів у їхніх Телеграм-каналах та 38 постів у Фейсбуці 6 місцевих політиків, активних у соціальних мережах. В 72 матеріалах (4,5% від усіх проаналізованих) виявлені маніпуляції.
Основні порушення цього разу стосувалися публікацій з ознаками політичної та комерційної джинси, і мови ворожнечі.