Основними фігурантами прихованих замовних матеріалів стали
Сергій Калінчук,
Аднан Ківан, нардепка від ОПЗЖ
Тетяна Плачкова, нардепи від партії "Наш Край"
Сергій Шахов та
Олександр Мазурчак. До того ж були помічені приховані замовні матеріали з ознаками "чорної" реклами про чинного міського голову Одеси Геннадія Труханова. Статті "
Труханов «розпилить» пів мільярда, щоб поставити шлагбаум до ринку «7 кілометр»?" та "
Одеський мер - найбагатший в Україні: в тому числі на кримінальні виробництва" містять ознаки "чорного піару" та контрагітації.
З 13 по 17 вересня загалом було проаналізовано 1370 повідомлень ЗМІ одеського регіону: 1134 повідомлень в 14 місцевих медіа, 212 дописів у їхніх Телеграм-каналах та 24 постів у Фейсбуці 6 місцевих політиків, активних у соціальних мережах. Маніпуляції та порушення стандарту достовірності виявлені у 61 матеріалі (4.4 % від усіх проаналізованих). З них 78,6 % відносяться саме до комерційної та політичної "джинси".
Такі висновки можна зробити після аналізу даних, які були отримані в результаті щотижневого моніторингу одеського інформаційного простору командою проєкту "
Infocrime Одеса" за підтримки британського фонду Thompson Reuters, у партнерстві з Інститутом масової інформації.*