Україні є в чому орієнтуватися на інші держави Європи в галузі виноробної політики. Мільйони євро вкладаються в просування самих брендів. Як загальнодержавних, так і за окремими провінціями. Кожна виноробна країна Європи, чи то Іспанія, чи то Італія, чи то Франція має такі програми на державному рівні. В нашій державі таких програм не створено, що ускладнює конкуренцію з імпортною продукцією.
Та й в Україні прийнято вважати, що десь за кордоном продукція кращої якості, ніж в них вдома. Але ж і в нас є якісні вина, туристичні агенції влаштовують цілі тури, присвячені цьому напою. Вони користуються популярністю і до столу там подають не закордонні вина з Європейського Союзу, а вітчизняну продукцію.
Українські винороби, тим не менш, бояться опинитися в кризі через наплив імпортної продукції. Вони просять спростити їм роботу на внутрішньому ринку. Виноградарі бояться конкуренції. Хоча кордони відкриті, перекіс йде не в бік вітчизняного виробника. До Німеччини в минулому році ввезли вина на суму 1 мільйон євро, а імпортували — на 10 мільйонів.