"Ми проводимо виїзні консультування в територіальних громадах, люди приходять, звертаються до наших фахівців. Також в нас практикується адресна правова допомога, коли людина, не маючи змоги самостійно прийти до центру, може розраховувати на допомогу за місцем проживання. У нас потужний контакт-центр, який приймає шалену кількість дзвінків, подекуди не можна навіть додзвонитись. А ситуація з COVID-19 дуже вплинула на розвиток наших онлайн-сервісів. Щоб не їхати до офісу громадським транспортом, людина може подзвонити за контактними телефонами, отримати онлайн-консультацію. Також ми відкрили для загального доступу портал WikiLegalAid. Раніше це була закрита система для фахівців, однак ми вирішили зробити її доступною для всіх", - говорить заступник директора Координаційного центру з надання правової допомоги Сергій Ющищин.