Лідером із розповсюдження прихованої політичної реклами цього тижня став міський голова Одеси
Геннадій Труханов, екс-мер Білгород-Дністровського
Алла Гінак, та регіональний чиновник
Іван Кюссе.
Такі висновки можна зробити після аналізу даних, які були отримані в результаті щотижневого моніторингу одеського інформаційного простору командою проєкту "Infocrime Одеса" за підтримки британського фонду Thompson Reuters, у партнерстві з Інститутом масової інформації.*
З 31 травня по 4 червня було проаналізовано 1340 повідомлень в 14 місцевих медіа, 517 дописів у їхніх Телеграм-каналах та 57 постів у Фейсбуці 6 місцевих політиків, активних у соціальних мережах. У 25 матеріалах (1,4% від усіх проаналізованих) виявлені маніпуляції, з них 4 публікації мали ознаки прихованої чи невірно маркованої реклами.
Основною темою маніпуляцій стала політика (50% від усіх новин з порушеннями стандартів). Зафіксовані також порушення у новинах, пов'язаних з економікою, криміналом та аграрним сектором. Протягом моніторингового періоду зафіксований один фейк.