До того ж, у другій половині жовтня одеські ЗМІ продовжили активно розміщувати публікації із ознаками "джинси". Подібне зростання було зафіксоване
ще з початку жовтня і минулого тижня тенденція збереглася.
Такі висновки можна зробити після аналізу даних, які були отримані в результаті щотижневого моніторингу одеського інформаційного простору командою проекту "Infocrime Одеса" за підтримки британського фонду Thompson Reuters, у партнерстві з Інститутом масової інформації.*
З 12 по 18 жовтня загалом було проаналізовано 1329 повідомлень в 14 місцевих медіа та 116 дописів у Фейсбуці 6 кандидатів на посаду міського голови. У 74 матеріалах (5,5%) виявлені маніпуляції, з них 1 містила фейк, а 68 публікацій мали ознаки прихованої чи неправильно маркованої реклами.
Основними темами маніпуляцій, як і під час
минулих моніторингових періодів, стала місцева політика.