Робота центрів зайнятості в умовах пандемії потребувала значних реформ. Наприклад, постало питання як вберегти самих працівників та отримувачів соціальних послуг від ризиків потенційного зараження. Для цього велика кількість послуг на кшталт прийому документів, консультацій, була переведена у віддалений режим. І треба було допомогти знайти людям, які втратили роботу, нове джерело доходів.
Роботодавці перший час не були особливо активними. Але згодом і вони почали звертатись до центрів, в пошуках кваліфікованих кадрів. І в більшості випадків вони виявлялись успішними. За даними Одеського обласного центру зайнятості, інформацію про вільні робочі місця протягом минулого року надали майже шість тисяч роботодавців. Їх нарахували близько тридцяти тисяч.
Дві з трьох вакансій були в кінцевому підсумку укомплектовані, робітники та роботодавці знайшли один одного, за сприяння центрів працевлаштування. Але загалом, кількість поданих вакансій в порівнянні з 2019-м роком впала на третину. Сільгоспвиробники скоротили вакансії через збитки, через карантин постраждав курортний та туристичний бізнес і таких вакансій теж було набагато менше. Але навіть за таких обставин знаходились можливості для перекваліфікації, пошуку доходів.